2026
8-6-2026, We (Merel, Michel en ik) hebben afgesproken om een rondje met zijn 3en te lopen. Het begint goed: Michel wil om 3 uur beginnen, Merel stelt 8 uur voor...uiteindelijk vertrekken Michel en ik om 7 uur over de dijk richting Oosterhout/Merel. Om ongeveer 7:45 zijn we op de kazerne waar Merel ons al opwacht en vertrekken we richting Lent en Bemmel, ook nu over de dijk. Maandag ochtend, dus nog niets open en pas bij het pompstation in Bemmel is er tijd voor koffie, een koekje en "gekookte" eieren van Michel. Dan door naar Huissen, waar we een welverdiende lunch van friet nuttigen. / We (Merel, Michel and I) agreed to walk together. It starts well: Michel wants to start at 3.00 AM and Merel suggests 8.00 AM...so we go at 7.00AM from Slijk Ewijk to Oosterhout/Merel. At around 7.45 we arrive at the fire department and Merel, we then go through Lent in the direction of Bemmel. Monday morning, so no open shops and not before the gasstation of Bemmel before we have koffee, cookies and "boiled" eggs from Michel. Than towards Huissen for fries.

Daarna vol goede moet door Huissen richting het Exodus pad naar Elst. / After this we go through Huissen over the Exodus Path towards Elst.


En dan eindelijk een lekker biertje in Elst / And than, finaly we have a nice beer in Elst!

26-5 begint de Sjoc avond4daagse weer, super weer tot nog toe, helaas kan ik maar 2 dagen lopen, Geerran loopt met Max wel alle dagen en ook Marilijn sluit aan. Gezellig, lekker weer, leuke mensen, wat wil je nog meer?/ The beginning of the Sjoc evening4days, nice weather, unfortunately I will only be able to walk 2 days, Geerran and Max walk 4 days and Marilijn is there also.




Tja, en dan ben je lekker aan het trainen, kom je rond deze tijd natuurlijk allemaal mede trainers tegen, zeker als er een georganiseerde tocht in de omgevening is. Maar het is heerlijk weer, temperaturen van 25+, echt mijn weer, leuke mensen ontmoet, lopys uitgedeeld en voldoende pauze gehad. / And than you are training and around this time of the year you meet other training people, maybe not so weird knowing there is a organised walk in the neighbourhood. But realy my weather, 25+, meeting people and giving the lopys away and of course: breaks!





